وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در مصوبه افزایش قیمت بنزین تجدیدنظر کند، چراکه این مصوبه فشار به مردم است که با وعده‌های انتخاباتی رئیس‌ جمهور منافات دارد.

خبرگزاری فارس: افزایش قیمت بنزین دست بردن در جیب مردم است/ دولت بی‌محابا به گرانی دامن می‌زند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: دولت حقوق و مزایای سال جاری را 14 درصد افزایش داده، این در حالی است که قیمت بنزین با افزایش 40 درصدی روبه‌رو بوده است.

وی تصریح کرد: دولت نباید به طبقات محروم فشار وارد کند، در ابتدای سال جاری کرایه‌های حمل و نقل 20 درصد افزایش یافت و قطعا با افزایش قیمت بنزین با 20 درصد افزایش دیگر همراه خواهد بود.

* دولت قیمت بنزین را در تاریکی گران کرد

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قیمت بنزین را در تاریکی گران کرد، قیمت آب و برق و گازوئیل را افزایش داد، به راستی به کجا چنین شتابان می‌رود، چرا دولت برای کسب درآمد از جیب مردم خرج می‌کند؟

*گره زدن سرنوشت کشور به مذاکرات حرکت در کوره راه است

سلیمی افزود: گره زدن سرنوشت کشور به مذاکرات راه بیراهه و حرکت در کوره راه است، مردم از دولت بدون آنکه موضوع مذاکرات در کار باشد انتظار وضعیت بهتر را در معیشت خود داشتند که با گران شدن بنزین فشار بیشتری به مردم وارد خواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در مصوبه افزایش قیمت بنزین تجدیدنظر کند، گفت: دولت نباید به مردم فشار وارد کند، متاسفانه دولت در شعارهای انتخابی به مردم قول داد تداوم طرح مسکن مهر را داده و وعده کرده که یارانه‌ها را قطع نکند، اما می‌بینیم بر خلاف وعده‌های خود عمل کرده است.

*دولت بی‌محابا به گرانی‌ها دامن می‌زند

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: چرا دولت در دورانی که رکود بر جامعه حاکم است و مردم به سختی زندگی خود را اداره می‌کنند بی‌محابا به گرانی‌ها دامن می‌زند، آقای جهانگیری بخشنامه‌ای مبنی بر جلوگیری از گرانی را امضاء کرد، اما گویا بخشنامه خودشان را فراموش کرده‌اند.

*سیاست‌های تعدیل اقتصادی با سرعت و با چراغ خاموش دنبال می‌شود

سلیمی ادامه داد: دولت با این اقدام خود به سیل بنیان‌کن گرانی دامن زده و سیاست‌های تعدیل اقتصادی دولت هاشمی را با سرعت و با چراغ خاموش دنبال می‌کند.

وی گفت: دولت تدبیر و امید به جای دست بردن به جیب مردم به بحث رونق اقتصادی بپردازد، جلوی واردات بی‌رویه را بگیرد، امروز واردات خودروهای مدل بالا برای آقازاده‌ها، پوشاک، عصا و کلاه در کشور بیداد می‌کند، واردات محصولات کشاورزی و گل و گیاه بی‌برنامه انجام می‌شود، این در حالی است که گل‌کاران محلاتی به دلیل عدم حمایت با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می‌کنند.

*روز به روز به آمار بیکاران اضافه می‌شود

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به دلیل متوقف شدن مسکن مهر و رکود بخش مسکن عده‌ بسیاری بیکار شده‌اند، دولت هیچ استخدام جدیدی نداشته و روز به روز به آمار بیکاران اضافه می‌شود، در دلیجان کارخانه‌های تولید عایق‌های رطوبتی با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند، کارگران هر روز از گردنه کار خارج می‌شوند و دولت باید به صورت اساسی به این مسائل پرداخته و به فکر رونق اقتصادی باشد.

سلیمی گفت: متاسفانه عده‌ای در دولت بخش اعظمی از زمان خود را به پرداختن مسائل انتخابات خبرگان اختصاص داده‌اند.

*استفاده از هزینه بیت‌المال برای انتخابات ممنوع

وی تصریح کرد: در استان استفاده کردن از هزینه‌های بیت‌المال برای کارهای انتخاباتی به وضوح دیده می‌شود. استاندار باید با جدیت با این اقدامات برخورد کند، بلندگوی فرمانداری‌ها در اختیار افرادی خاص قرار گرفته است، شورای نگهبان باید این تخلفات را رصد کرده و با آن برخورد کند.

  • روابط عمومی