وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه غرب بر خلاف ژست آزادی خواه اش باطن بسیار ضد علمی دارد، گفت: خفقان علمی در غرب بیداد می کند.
علیرضا سلیمی  درگفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری  خانه ملت درباره اخراج دانشجویان ایرانی  و مسلمان از دانشگاه های غربی، خاطرنشان کرد: غربیها با الفاظ دموکراسی و حقوق  بشر سد محکمی برای   توسعه ملت‌های مسلمان در جهان ایجاد کرده‌اند زیرا جهان استکباربه دنبال دیکته کردن سلطه خود به سایر کشورها هستند.

 نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخراج دانشجویان ایرانی از دانشکاه های غربی حربه ای برای کند شدن رشد توسعه علمی  جوانان با هوش ایرانی  است، خاطر نشان کرد: پادزهر مبارزه با این گونه برخوردهای در غرب  در دست وزارت علوم و تحقیقات و فناوری است.

 وی ادامه داد: ما مخالف افزایش تحصیلات کمی در کشور نیستیم  اما اگر قرار باشد فضای تحصیلی در مقاطع  تکمیلی بدون نگاه آموزشی تنها در راستای افزایش دانشجو حرکت کند این برای توسعه علمی کشور آفت به شمار می‌آید.

سلیمی،افزود: وزارت علوم و تحقیقات فناوری باید فکری به حال شهریه های دانشگاه آزاد بکند زیرا این امر بدیهی است که بسیاری از دانشجویان  بویژه در مقطع دکترا توان پرداخت شهریه‌هایشان را ندارد.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، یاد آورشد: وزارت علوم و تحقیقات و فناوری باید هرچه سریعتر در راستای افزایش کیفی دانشگاه ها در مقطع تحصیلات تکمیلی اقدامات کارآمدی کند تا از سیر مهاجرت  دانشجویان  ایرانی به خارج کشور جلوگیری کند.


 

  • روابط عمومی