وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

تذکر کتبی در خصوص پرداخت خسارت به سیل زدگان محلاتی

روابط عمومی | چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ

قاضی پور، سلیمی و صلاحی نمایندگان ارومیه، محلات و آشتیان به رئیس جمهور علت عدم پرداخت هزینه های جانبازان توسط بنیاد شهید را تذکردادند، سلیمی همچنین به رئیس جمهور پرداخت خسارات سیل به سیل زدگان شهرستان محلات را تذکرداد.

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

محمد دهقان در جلسه علنی امروز (سه شنبه 30 تیرماه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم اهتمام هرچه بیشتردر جهت عدم تبلیغ سیگار ومواد دخانی در فیلم ها راتذکرداد، وی به وزیر علوم و فناوری حمایت هرچه بیشترازفعالیت های فرهنگی دانشگاه ها و وزیر صنعت و نیرو لزوم محاسبه نرخ هزینه های انرژی صنف لبنیات سازان بر مبنای نرخ مشاغل تولیدی را تذکرداد.

جباری نماینده مردم بندر لنگه به وزیر راه و شهرسازی توضیح علت عدم توجه به قانون راجع به ایجاد موج شکن و بنادر کوچک توسط بنادرسازان را تذکرداد.

بهمنی نماینده سراب و مددی نماینده میانه به وزیر کار تسریع در حل مشکلات سازمان بهزیستی کشوررا تذکرداد.

عالی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند به وزیر کشور توضیح علت عدم برخورد با ناهنجاری های موجود در جامعه را تذکرداد.

احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت به وزیر جهادکشاورزی ضرورت حفظ حقوق دولت دردریاهای منطقه شمال و جلوگیری از تعرض سوء استفاده کنندگان به حریم دریاها را تذکرداد.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور به رئیس جمهور و وزیر تعاون و کار ضرورت پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان صنعت فولاد را تذکرداد.

بشیری نماینده مردم پاکدشت و شریف آباد به وزیرراه و شهرسازی نظارت بر سازمان هواشناسی جهت دقت در پیش بینی وضعیت جوی و جلوگیری از ورود خسارات مالی به مردم در اثر سیل های پیش بینی نشده را تذکرداد.

شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز به وزیر جهاد کشاورزی توجه به مشکلات بی آبی کشاورزان خوزستانی و ضرورت عملکرد فعال مدیر کل کشاورزی خوزستان راتذکر داد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین و عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا به رئیس جمهور عدم تخصیص بودجه و اعتبارات به استان ها و سپری شدن فصل مناسب کاری برای اجرای پروژه های عمرانی را تذکرداد.

قاضی پور نماینده مردم ارومیه به وزیر کشور و راه و شهرسازی جلوگیری از اهانت ماموران ترکیه به رانندگان ایرانی در صف ورود به خاک ایران اسلامی را تذکر داد.

نیازآذری نماینده مردم بابل به وزیر کشور رسیدگی فوری و جدی به آسیب دیدگان از سیل شهرستان بابل و تامین خسارت به مردم، کشاورزان و دامداران را تذکرداد.

قاضی پور، سلیمی و صلاحی نمایندگان ارومیه، محلات و آشتیان به رئیس جمهور علت عدم پرداخت هزینه های جانبازان توسط بنیاد شهید را تذکردادند، سلیمی همچنین به رئیس جمهور پرداخت خسارات سیل به سیل زدگان شهرستان محلات را تذکرداد.

افتخاری نماینده مردم تهران به رئیس جمهور رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان ازطوفان و سیل هفته جاری در بخش کن و سولقان و جبران خسارات مالی به کشاورزان را تذکرداد.

قاضی پور به وزیر صنعت، معدن و تجارت تسهیل در کاهش قیمت خودروهای داخل را تذکرداد.

آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد به وزیر کشور جلوگیری از تعطیلی پروژه تفریحی گردشگری بام لرستان را تذکرداد، وی همچنین به وزیر نیرو برق رسانی به روستاهای تنگه پنج و تنگه هفت و سیرم بخش پاپی استان لرستان را تذکر داد.

  • روابط عمومی

تذکر کتبی