وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

تذکر به وزیر کشور در خصوص پیگیری قتل ریاست شورای روستای راوه

روابط عمومی | چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ق.ظ

سلیمی نماینده محلات و قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر کشور در خصوص توضیح علت تعلل در پیگیری حادثه قتل رئیس شورای اسلامی یکی از روستاهای دلیجان تذکر دادند.

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به برخی از مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

محمد دهقانی نقندر در جلسه علنی امروز (شنبه 1 شهریورماه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

حسینی نماینده قزوین به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح علت عدم حل مشکل مربیان پیش دبستانی تذکر داد.

جعفرپور نماینده لارستان به وزیر امور خارجه در خصوص دفاع از شهروندان ایرانی مشغول به کار در امارات متحده عربی به ویژه شارجه که مجددا با اخراج و تضییع حقوق مواجه شده اند تذکر داد.

آلیا نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص تسریع تهیه و ابلاغ آیین نامه اجرایی ماده 51 و 61 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تذکر داد.

طبیب زاده نوری نماینده تهران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توضیح علت عدم پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان فولاد و ذوب آهن تذکر داد.

قره سید رومیانی و فرهنگی نمایندگان تبریز، آذرشهر و اسکو به وزیر صنعت در خصوص توضیح علت عدم اجرای مصوبات هیأت دولت راجع به شهرک صنعتی سنگ آذرشهر تذکر دادند.

برومند داشقاپور نماینده پارس آباد به وزیر کشور در خصوص رسیدگی به وضعیت نابسامان نیروهای انتظامی و حفاظت اطلاعات پارس آباد تذکر داد.

احمدی لاشکی نماینده نوشهر به وزیر کشور در خصوص توضیح علت عدم رعایت قانون در شهرداری منطقه 2 تهران که سبب نارضایتی غالب مراجعه کنندگان شده است تذکر داد.

آقاجری نماینده بندر ماهشهر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توضیح علت عدم پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی به کشاورزان شهرستان های بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان و به وزیر نیرو در خصوص تأمین آب از رودخانه های جراحی، مارون و زهره تذکر داد.

قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر صنعت و وزیر تعاون در خصوص لزوم نظارت بیشتر بر تولیدات بسته بندی به ویژه ماکارونی و جلوگیری از تعطیلی کارخانجات روغن نباتی، همچنین به وزیر علوم در خصوص لزوم تدریس زبان آذری در دانشگاه های کشور با توجه به نظر رئیس جمهور و به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در حل مشکل به ورزان شاغل در خانه بهداشت تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، بلخار و میمه به رئیس جمهور در خصوص لزوم رفع مانع ایجاد شده از سوی بانک مرکزی برای خدمات دستگاه های کارتخوان صندوق های قرض الحسنه و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ضرورت بهسازی جاده اصفهان-حبیب آباد تذکر داد.

جوکار نماینده یزد و صدوق به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در پرداخت سهم بیمه دولتی تاکسیرانان و به همراه زارع زاده مهریزی، اختیاری و تابش نمایندگان مهریز، زرتشتیان و اردکان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم جلوگیری از تأخیرهای مکرر و طولانی در پروازهای شرکت های هواپیمایی کشور تذکر دادند.

جوکار نماینده یزد همچنین به وزیر تعاون در خصوص لزوم پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور تذکر داد.

عاشوری، آرامی، قاضی پور، نعمتی، عبداللهی، جهانگیرزاده، خدایی سوری، حسینی، زمانیان دهکردی، چهاردولی، بت کلیا، انصاری، کامران، فولادگر، نادران، امیرآبادی، آقامحمدی، رحمانی، پشنگ، بیگلریان، جوکار، پیرمؤذن، حسینی، هاشمی و جعفرزاده ایمن آبادی نمایندگان مجلس به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص جلوگیری از خصوصی سازی صنعت آلمینیوم المهدی(عج) و هرمزان خارج از چارچوب متعارف قانونی تذکر دادند.

مددی نماینده میانه به وزیر بهداشت در خصوص توضیح علت دریافت وجوه اضافه از بیماران در بیمارستان ها علیرغم اجرای طرح تحول سلامت و همچنین به همراه بهمنی نماینده سراب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص توضیح علت عدم اجرای دستورات مقام وزارت برای حل مشکلات دانشگاه آزاد، پیام نور و فنی و حرفه ای حوزه انتخابیه میانه تذکر دادند.

فولادگر، سالک، حاجی دلیگانی، موسوی لارگانی و دهقانی به وزیر کشور در خصوص توضیح علت دستگیری طلبه و فرزند شهید و همکار وی در جریان تشییع شهدای غواص در اصفهان تذکر دادند.

سالک کاشانی نماینده اصفهان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم تعیین تکلیف نیروهای پیش دبستانی تذکر داد.

علیپور خنکداری نماینده قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ به وزرای کشور، فرهنگ، راه و شهرسازی، بهداشت و تعاون به ترتیب در خصوص توضیح علت عزل غیرقانونی مدیرعامل همیاری شهرداری های استان مازندران، علت تحویل زمین های منابع طبیعی از سوی استاندار مازندران به افراد فاقد صلاحیت، توضیح علت عدم اجرای قانون و سوء مدیریت در استان مازندران، توضیح علت عدم پیگیری برای احداث مجتمع فرهنگی و سینمایی در قائمشهر، توضیح علت تعطیلی طرح ساخت بیمارستان رازی قائمشهر، توضیح علت عدم پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور به ویژه در البرز مرکزی تذکر داد.

حسینی و علیپور خنکداری نمایندگان قائمشهر، زاهدی، قاضی پور، حسینی، امیری خامکانی، احمدی لاشکی، اخوان بیطرف، یوسفیان ملا، تعمیمی، طباطبایی، نوروزی، صابری، علیمحمدی، بائوج لاهوتی، تأمینی، فتاحی، بت کلیا، خانلری، سبحانی فر، شجاعی کیاسری، پورابراهیمی، حاجی دلیگانی، حسن پور بیگلری، مقیمی، دامادی، موسوی لارگانی، صالحی و کاشانی نمایندگان مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توضیح علت عدم پرداخت حقوق کارگران صنعت فولاد کشور تذکر دادند.

بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در بهسازی جاده کوره-بروجرد و به رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت سلامت روستاهای حوزه انتخابیه که به خاطر آلودگی ناشی از دفن غیراصولی زباله دچار مشکل شده اند تذکر داد.

درویش پور نماینده ایذه و باغملک به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تعریض جاده اصلی اهواز و پیگیری احداث آزادراه در مسیر ایذه و باغملک و همچنین به وزیر نیرو درباره قطع مکرر برق در شهرستان های ایذه و باغملک تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام، ایوان، شیروان و مهران به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح علت عدم اختصاص سهمیه استخدامی و جذب دانشجویان تربیت دبیر در این استان و به وزیر علوم در خصوص توضیح علت برگشت یک میلیارد تومان از اعتبارات اختصاص یافته به استادیوم 15 هزار نفری شهر ایلام از مصوبات سفر رئیس جمهور تذکر داد.

قائید رحمت نماینده درود و ازنا به وزیر نفت در خصوص تسریع در گازرسانی به روستاهای این شهرستان و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل پروژه های جاده ای و تکمیل مسکن مهر ازنا و اجرای طرح مسکن اجتماعی در درود و حل مشکل بافت های فرسوده در این حوزه و همچنین به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای فرمانداری شهرستان درود به فرمانداری ویژه و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی و سیاسی استانداری لرستان در عزل و نصب های مدیران حوزه های تخصصی تذکر داد که این تذکر به وزیر نیرو نیز داده شد.

آصفری، نماینده اراک، خنداب و کمیجان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم توجه به حقوق دامداران منطقه مشک آباد شهرستان اراک تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب، مددی نماینده میانه و حسن نژاد نماینده مرند و جلفا به وزیر بهداشت در خصوص توضیح علت عدم اجرای دستورات مقام وزارت و عدم نظارت بر زیرمجموعه های این وزارتخانه تذکر دادند.

آقامحمدی نماینده خرم آباد و دوره به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت بهای محصولات خریداری شده از  کشاورزان تذکر داد.

مقیمی نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تغییر وضعیت کارکنان اپراتورهای برق فشار قوی از قراردادی به پیمانی و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص پرداخت بهای کلزای خریداری شده از کشاورزان از سوی سازمان تعاون روستایی تذکر داد.

حسینی صدر نماینده خوی به وزیر ارتباطات، اقتصاد و کشور در خصوص مشکلات مرزی و کامیون ها و مسافران عبوری در مرزهای آذربایجان غربی و به همراه حسینی نماینده میانه به وزیر بهداشت در خصوص لزوم ارتقای حقوق قانونی پرستاران در بیمارستان های کشور تذکر داد.

دواتگری نماینده مراغه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص بازنگری در بهای خرید تضمینی سیب زمینی کشاورزان شهرستان عجب شیر تذکر داد.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیر امور خارجه در خصوص اتخاذ تدابیر جهت جلوگیری از حمله به خودروهای مسافری و کامیون های ایرانی در کشور ترکیه تذکر داد.

کیایی نژاد نماینده ساوجبلاغ به وزیر نیرو در خصوص تسریع در بهبود وضعیت آب شرب حوزه نظرآباد تذکر داد.

تأمینی لیچائی نماینده رشت به وزیر صنعت و کار در خصوص جلوگیری از تعطیلی کارخانه چوکای تالش گیلان تذکر دادند.

پورابراهیمی نماینده کرمان به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت عدم توجه به حفظ و مرمت ابنیه و آثار باستانی و تاریخی شهر کرمان و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص نظارت بر کیفیت آموزش های عملی و توضیح علت وضعیت نامناسب و مشکلات معیشتی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و در خصوص توضیح علت تعویق مجدد بازنشستگان فولاد و فرهنگی تذکر داد.

موسوی نماینده خدابنده به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب شرب بهداشتی روستاهای شهرستان خدابنده تذکر داد.

آلیا، طبیب زاده، رحماندوست نمایندگان تهران، جوکار نماینده یزد، عباسپور نماینده بوئین زهرا، امیرآبادی نماینده قم و صالح کاشانی نماینده اصفهان به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت مصاحبه اخیر رئیس سازمان محیط زیست کشور با خبرگزاری بی بی سی تذکر دادند.

دهدشتی نماینده آبادان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص لزوم ثبت سالروز آتش سوزی سینما رکس آبادان در 28 مرداد در تقویم رسمی کشور تذکر داد.

میرگلوبیات نماینده ساوه به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت مصاحبه رئیس سازمان محیط زیست کشور با خبرگزاری بی بی سی تذکر داد.

نوروزی نماینده علی آباد کتول به رئیس جمهور و وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از انتقال آب شیرین آباد و سیاهه رودبار علی آباد کتول به شاهرود و به وزیر جهاد کشاورزی برای جلوگیری از تخریب جنگل های حوزه انتخابیه به دلیل طرح انتقال آب به شاهرود از سوی سازمان جنگل ها همچنین به وزیر نیرو در خصوص اصلاح شبکه و تأمین آب این شهرستان و اجرای طرح فاضلاب و جلوگیری از انتقال آب از فاضلاب به گرگان تذکر داد.

سلیمی نماینده محلات و قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر کشور در خصوص توضیح علت تعلل در پیگیری حادثه قتل رئیس شورای اسلامی یکی از روستاهای دلیجان تذکر دادند.

جدگال نماینده نیک شهر به وزیر ارتباطات در خصوص توضیح علت عدم رسیدگی به اختلال در آنتن دهی و خرابی دکل های تلفن همراه در شهرستان نیک شهر از سوی اداره مخابرات شهرستان و به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت تبعیض در استخدام نیرو در هلال احمر استان سیستان و بلوچستان تذکرهایی داد.

رستمیان نماینده دامغان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح علت دریافت وجه بعد از تعطیلی مدارس روستا برای سرویس حمل و نقل تذکر داد.

رسایی نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت ایراد نظر خلاف قانون معاون رئیس جمهور مبنی بر مغایرت ارائه لایحه برای توافق هسته ای با قانون اساسی تذکر داد.

پورمختار نماینده کبودرآهنگ به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص توضیح علت سوء مدیریت مدیرکل مالیاتی استان همدان و عدم اقدام جدی بانک مرکزی برای احیای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان تذکر داد.

منظری توکلی نماینده بافت به وزیر صنعت در خصوص توضیح علت ادامه تعطیلی طرح فولاد بافت و عدم تعیین تکلیف کارگران اخراج شده و به وزیر علوم در خصوص توضیح علت عزل و نصب های سیاسی در این وزارتخانه و به وزیر جهاد و کشاورزی و اقتصاد در خصوص توضیح علت عدم پرداخت مطالبات کشاورزان این شهرستان بابت خرید تضمینی گندم و به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توضیح علت عدم پرداخت معوقات کارگران و بازنشستگان صنعت فولاد تذکر داد.

سلطانی نماینده بروجن به وزیر صنعت در خصوص توضیح علت سوءمدیریت در صنعت فولاد سفیددشت و اعمال نفوذ در آزمون استخدامی این صنعت و به وزیر ارتباطات در خصوص توضیح علت عدم اجرای وعده هایی که در شهرستان بروجن به مردم داده شده تذکر داد.

ثروتی نماینده بجنورد به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تکمیل طرح های آبرسانی روستایی به ویژه مجتمع های آبرسانی در مناطق سیل زده و تأمین آب شرب با تانکر و حفر چاه عمیق و به وزیر کشور برای تسریع در رسیدگی به وضعیت سیل زدگان مناطق استان خراسان شمالی و به وزیر نیرو تسریع در تغییر ردیف اعتباری مرزی برای سدهای شهید رمضانی تذکر داد.

فتاحی نماینده شهر بابک به وزیر ورزش و جوانان در خصوص توضیح علت بی توجهی به ورزش در شهرستان های غیرمرکز تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و دهقان نماینده چناران به رئیس جمهور در خصوص لزوم پرداخت هزینه درمانی جانبازان و ایثارگران تذکر داد.

ثروتی، اسماعیلی و دهقان نمایندگان بجنورد، زنجان و چناران به رئیس جمهور در خصوص تسریع در امضای مصوبه شورای عالی امنیت ملی راجع به شرکت پدیده شاندیز و رفع نگرانی سهامداران و جلوگیری از بروز بحران های اجتماعی تذکر داد.

شریعت نژاد نماینده تنکابن به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب این حوزه و به وزیر ورزش و جوانان در خصوص توضیح عدم علت حمایت از استعدادهای ورزشی در استان های محروم تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم اجرای دستورات مقام وزارت در زیرمجموعه های وزارت جهاد کشاورزی و به وزیر نیرو در خصوص توضیح عدم علت توزیع مناسب آب شرب روستایی و به وزیر ورزش در خصوص عدم برنامه ریزی برای ورزش در حوزه سراب و عدم حمایت های اداری و مالی از ورزشکاران تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر امور اقتصادی در خصوص ضرورت همکاری موثر با اتحادیه فروشندگان فرش دستباف برای متناسب سازی نرخ مالیات تذکر داد.


  • روابط عمومی

تذکر کتبی

دلیجان