وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

سلیمی نماینده محلات به وزیر دادگستری در خصوص لزوم تجدید نظر در تعیین محل برای احداث زندان جدید شهرستان محلات تذکر داد.

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به برخی از مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

محمد دهقانی نقندر در جلسه علنی امروز (سه شنب، 3 شهریورماه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

قاضی پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور در خصوص تسریع در بازسازی آثار تاریخی روستای عسگرآباد ارومیه تذکر داد.

عزیزی و رضایی نمایندگان شازند و خمین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت بهای گندم خریداری شده از گندمکاران این شهرستان ها تذکر دادند.

زاهدی نماینده کرمان و راور به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ایجاد تسهیلات بانکی خرید علوفه برای دامداران استان کرمان و تقویت ایستگاه های قرنطینه این استان برای جلوگیری از هجوم آفات به باغات گردو،‌ خرما و مرکبات تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان و آشتیانی عراقی نماینده قم به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در راه اندازی قطار سریع اصفهان-قم- تهران تذکر دادند.

موسوی نماینده خدابنده به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان این شهر تذکر داد.

بخشایش نماینده اردستان به رئیس جمهور در خصوص تسریع در ارائه تسهیلات به اولین جشنواره بوم گردی صدای شهر زواره در شهرستان اردستان تذکر داد.

محمود شکری نماینده تالش به رئیس جمهور در خصوص عدم اجرای ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران تذکر داد.

جدگال نماینده چابهار به وزیر آموزش و پرورش در خصوص رسیدگی به مسأله افت شدید تحصیلی در حوزه انتخابیه تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر کشور در خصوص تسریع در رسیدگی به آسیب دیدگان ناشی از سیل و تگرگ در این شهرستان ها تذکر داد.

سلیمی نماینده محلات به وزیر دادگستری در خصوص لزوم تجدید نظر در تعیین محل برای احداث زندان جدید شهرستان محلات تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب به وزیر کشور در خصوص توزیع عادلانه تجهیزات و ماشین آلات شهرداری از سوی وزارت کشور و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت و کمیت در این وزارتخانه تذکر داد.

ثروتی نماینده بجنورد به رئیس جمهور در خصوص جبران خسارات وارده در اثر وقوع سیل در استان خراسان شمالی و به وزیر ورزش و جوانان تسریع در جذب اعتبارات عمرانی پیست اسبدوانی بجنورد و توضیح علت سوءمدیریت مقامات استان در این رابطه و به وزیر بهداشت در خصوص اجرای طرح های مصوب در این استان و رفع مشکلات مدیریتی موجود در استان خراسان شمالی و به رئیس جمهور در خصوص لزوم جذب 2 هزار نفر نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی این استان برابر با قانون تذکر داد.

بذرپاش نماینده تهران به وزیر ورزش و جوانان در خصوص لزوم رسیدگی جدی و اتخاذ تصمیمات سنجیده در خصوص عملکرد مدیریتی دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال که با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند تذکر داد.

حسینی نماینده قصر شیرین و احمدی نماینده کنگاور به وزیر جهاد کشاورزی و کشور در خصوص تسریع در رسیدگی به وضعیت کشاورزان خسارت دیده ناشی از سرمازدگی و خشکسالی در استان کرمانشاه و همچنین به رئیس جمهور در خصوص تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانی تذکر دادند.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر امور اقتصادی در خصوص ضرورت همکاری موثرتر  با اتحادیه صنف فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت برای متناسب سازی نرخ مالیات و نرخ سود این صنف و به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم بازنگری در روند ابلاغ جدید برای انتخاب رشته دانش آموزان دبیرستانی تذکر داد.

رحماندوست نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت عدم ابلاغ آیین نامه های قانون نظام جامع خدمات رسانی به ایثارگران و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توضیح علت عقب نشینی از اصلی ترین مقطع تاریخ انقلاب و دهه فجر در حکم صادره برای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر تذکر داد.

رهبر و افتخاری نمایندگان تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تسریع لغو مجوزهای کنسرت ها و برنامه های اتباع خارجی مقیم ایران تذکر دادند.

حسینی صدر نماینده خوی به وزیر بهداشت در تجهیز بیمارستان های خوی به دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن و به وزیر ورزش و جوانان در خصوص تسریع در احداث استادیوم ورزشی در شهرستان چایپاره و در خصوص تسریع در تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری خوی و به وزیر کار برای تسریع در احداث بیمارستان تأمین اجتماعی و ارتقای سطح کیفی شهرستان خوی تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر کار در خصوص لزوم صدور دستور برای جلوگیری از اخذ وجوه غیرقانونی از رانندگان نفت کش ها و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در انتقال غیرقانونی پساب شمال به شرق اصفهان تذکر داد.

کیایی نژاد نماینده ساوجبلاغ به وزیر دفاع در خصوص تسریع احیای کارخانه فخر ایران تذکر داد.

عزیزی نماینده شازند به وزیر صنعت در خصوص تسریع در واگذاری انشعاب آب به کارخانه بهنوش تذکر داد.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیر نیرو در خصوص اقدام فوری برای اجرای طرح خط دوم انتقال آب کشاورزی به این شهرستان و به همراه سعیدی نماینده تبریز به وزیر راه در خصوص تسریع در تعریض و بهسازی آسفالت محور شریف آباد به ایوانکی و بالعکس تذکر دادند.

صادقی و قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به معیشت اهالی روستاهای پایین دست سد درودزن که به علت عدم تخصیص اب کشاورزی در معرض آسیب قرار گرفته اند تذکر داد.

تذکر کتبی:

فلاحی باباجان نماینده اهر به وزیر صنعت در خصوص تسریع رفع موانع صادرات محصول میوه استان آذربایجان شرقی و به رئیس جمهور در خصوص تسریع برقراری بیمه تکمیلی جانبازان تذکر داد.

بخشایش نماینده اردستان به وزیر نیرو در خصوص بازنگری در تعرفه برق مصرفی شهر زواره بر اساس مناطق کویری و محروم و به وزیر نفت در خصوص بازنگری در تعرفه گاز مصرفی منطقه نیسان که جزء مناطق سردسیری است تذکر داد.

رهبر نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص اظهارات وی درباره وظایف شورای نگهبان با توجه به سوگند یاد شده و ضرورت التزام عملی به اصل 121 قانون اساسی که خلاف قانون بود و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم نظارت بر افزایش بی ضابطه بهای بلیط هواپیما در برخی پروازها تذکر داد.

سلیمانی نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص لزوم تمکین دولت به اصل 99 قانون اساسی و جلوگیری از اظهارات حاشیه ای دولتمردان در جهت تضعیف قانون و به وزیر کشور در خصوص ممانعت از اعطای مجوز به احزاب و تشکل های سیاسی که اعضای آن فعالان فتنه 88 بوده اند، همچنین به وزیر خارجه در خصوص لزوم اشراف بر عملکرد سفارت انگلیس در تهران و کنترل فعالیت های این سفارتخانه و پیشگیری از رفتار دخالت جویانه آن کشور در امور داخلی کشور ایران تذکر داد.

طبیب زاده نوری نماینده تهران به وزیر صنعت در خصوص توضیح علت ورود خودروهای لوکس بالای 2500 سی سی برخلاف مصوبه هیأت وزیران تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر کار در خصوص لزوم افزایش میزان حقوق بازنشستگان پیش از موعد و پرداخت حقوق آنها بر اساس حق بیمه دریافتی از سوی سازمان بیمه تأمین اجتماعی و به وزیر صنعت در خصوص ایجاد شرایط عادلانه برای امر تولید در داخل در مقایسه با حجم واردات کالاهای خارجی تذکر داد.

عثمانی نماینده بوکان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت بهای گندم کشاورزان بوکان تذکر داد.

اسداللهی نماینده تربت جام به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم توجه لازم برای بهسازی مسیر تربت جام به باخرز تذکر داد.

کاشانی نماینده زاهدان به وزیر راه و شهرسازی بزرگراه بین شهرهای بزرگ در استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب به وزیر کشور در خصوص لزوم ارتقای تقسیمات کشوری در حوزه روستایی اسفروشان و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح علت عدم حل مشکلات آموزش و پرورش در شهرستان ها تذکر داد.

جدگال نماینده چابهار به وزیر بهداشت در خصوص رسیدگی به برخورد ناشایست برخی پزشکان مرکز بهداشتی پلان شهرستان چابهار تذکر داد.

سبحانی فر نماینده سبزوار به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت بهای گندم و جو خریداری شده از کشاورزان تذکر داد.

خجسته نماینده همدان، قاضی پور نماینده ارومیه و اکبریان نماینده کرج به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم افزایش قیمت خرید محصولات کشاورزی همچنین در خصوص توضیح علت عدم پرداخت وجوه گندم خریداری شده، تذکر دادند.

محجوب، سلیمی و خجسته نمایندگان تهران، محلات و همدان به رئیس جمهور در خصوص ممانعت از حذف جانبازان از لیست سرویس دهی درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تذکر دادند.

محجوب و قاضی پور نمایندگان تهران و ارومیه به وزیر اقتصاد در خصوص جلوگیری از اجرایی شدن مصوبه شورای پول و اعتبار در خصوص صرافی ها تذکر دادند.

حسینی صدر نماینده خوی به وزیر ورزش در خصوص لزوم حل مشکلات پیش آمده برای باشگاه پرسپولیس و همچنین رسیدگی به درخواست های باشگاه تراکتورسازی تبریز و تسریع در حل مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه و به وزیر کار در خصوص تسریع در حل مشکلات صنعت دخانیات شهرستان خوی تذکر داد.

حسینی نماینده زابل به رئیس جمهور در خصوص توضیح علت بی توجهی دولت به ویژه سازمان حفاظت محیط زیست به وضعیت زیست محیطی سیستان تذکر داد.

فیاضی نماینده نور به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص جلوگیری از واردات برنج در فصل برداشت این محصول تذکر داد.

فولادگر و سالک نمایندگان اصفهان به وزیر کار در خصوص دخالت در انتخابات اتاق تعاون استان اصفهان که باید از این امر جلوگیری شود تذکر دادند.

حسینی و منوچهری نمایندگان قصر شیرین و پاوه به رئیس جمهور در خصوص تعیین تکلیف بازارچه های مرزی استان کرمانشاه و قصر شیرین و پاوه تذکر دادند.


  • روابط عمومی

تذکر کتبی

محلات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی