وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

هفته دولت وافتتاح طرح های روستایی شهرستان دلیجان

روابط عمومی | چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ب.ظ

حجت الاسلام علیرضا سلیمی ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) گفت:طرح های روستایی بسیار خوبی طی هفته دولت در شهرستان دلیجان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در گفتگو با مجلس نیوز گفت:تسویه خانه روستای راونج و طرح آبفای روستای چنارستان در این هفته به بهره برداری خواهد رسید که از پروژه های خوب روستایی می باشد.وی گفت: این طرح ها با مساعدت وزیر محترم نیرو و همت مدیرکل محترم آبفای استان مرکزی واداره آبفای روستایی شهرستان دلیجان به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین ضمن تشکر از وزیر محترم نیرو گفت شبکه فشار ضعیف روستای سینقان و روشنایی معابر روستایی هم به همت عزیزان وزحمت کشان اداره برق وبا مساعدت های مدیرکل محترم برق استان وبخش برق شهرستان آماده وبه بهره برداری خواهد رسید.

سلیمی همچنین گفت: از دیگر پروژه های مهم روستایی بهره برداری از معابر روستایی است که با مساعدت وزیر محترم راه ومدیرکل محترم راه وشهرسازی استان واداره راه وشهرسازی دلیجان تکمیل وبه بهره برداری خواهد رسید که انصافا تلاش های ارزنده بخشدار محترم مرکزی دلیجان،دهیاران روستاها و اعضای شورای روستاها جهت به ثمر نشستن این پروژه ها ستودنی است.

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس گفت:بخش دیگر پروژه های روستایی ماننده طرح آبخیزداری مشهد اردهال وقالهر در بخش منابع طبیعی وجهاد کشاورزی است که در این جا نیز از زحمات مدیر کل محترم جهادکشاورزی استان وشهرستان دلیجان تقدیر وتشکر می نمایم.

دکتر سلیمی گفت:در بخش راه نیز بهسازی محور سلفچگان،دلیجان،اصفهان نیز با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در حوزه استان مرکزی آغاز شده است که بخشی از آن انجام گردیده است.

وی در پایان گفت:بخشی از اعتبارات این پروژه ها از محل ماده 180 وبخش دیگری هم در دیدارهای مختلف از منابع ملی جذب گردیده است که از همه زحمت کشان امر مخصوصا بخشدار محترم،دهیاران واعضای شوراهای روستایی تقدیر وتشکر می نمایم.

  • روابط عمومی

دلیجان

روستا