وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

از زحمات تیم های مذاکره کننده هسته ای متشکریم

روابط عمومی | چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جمع نمازگزاران مسجد جامع نراق گفت: تیم های مذاکره کننده هسته ای تمام توان خود را بکار بسته اند و از زحمات آن ها متشکریم.

نماینده مردم محلات ودلیجان گفت:تلاش بسیاری توسط این تیم بکار بسته شده است وبا تمام توان در مقابل زورگویی شش کشور مقاومت کرده اند. وی گفت: بررسی فرا متنی برجام اهمیت بیشتری نسبت به بررسی متن فرجام دارد و نباید بگذاریم بررسی متن برجام ما ذهن ها منحرف کند.ایشان گفت:متن برجام در مجلس کمسیون ویژه در حال بررسی است واین پرونده باید در یک فضای تخصصی،فنی وبدور از بازی های سیاسی بررسی شود.

وی گفت در این متن تعهدات ومحدودیت های بسیاری نظیر محدودیت در غنی سازی،تولبد سانترفیوژ وحتی خروج تمام ذخائر آب سنگین ایران به کشور ثالث ویا فروش آن بر عهده ایران گذاشته شده است و در مقابل کف انتظارات ما این بوده است که اول حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شود که البته شده است و دوم اینکه تمامی تحریم ها بصورت یکجا لغو شود که امروز شاهد آن هستیم که میگویند تحرم ها برای مدت 8 سال تعلیق وسپس گزارش آژانس تعیین کننده خواهد بود.

نماینده مردم محلات ودلیجان گفت:طبق قانون اساسی وهمچنین با توجه به نفسیر شورای نگهبان وتایید مقام معظم رهبری برجام باید در مجلس بررسی شود.ایشان در این خصوص گفت:بایستی حق تحفظ در برخی از بندها برای ایران ایجاد گردد و ابراز نظر برخی از دولتمردان در خصوص مصلحت نبودن بررسی برجام در مجلس صحیح نمی باشد.

  • روابط عمومی

نراق