وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

دیدار با شورای شهر نراق

روابط عمومی | چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ق.ظ

روز سه شنبه حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه شورای شهر نراق شرکت و با اعضای شورای شهر نراق دیدار وگفتگو نمود.در این جلسه ریاست محترم شورای شهر ضمن تشکر از اقدامات نماینده در خصوص شهر نراق گفت: بهره برداری از چاه جدید به صورت اورژانسی وجهت رفع مشکل قطعی آب صورت پذیرفته است و جهت تکمیل خط انتقال آب نراق وبهره برداری کامل آن برق رسانی به این پروژه واحداث منبع آب ضروریست که در این زمیته از نماینده محترم میخواهیم در صورت امکان در این خصوص پیگیری لازم صورت پذیرد.

ایشان همچنین به پروژه دو بانده کردن جاده نراق-دلیجان اشاره وگفت:انتظار می رود در خصوص این پروژه با تزریق بودجه تسریع در پیشرفت را شاهد باشیم. این جاده قطعا متعلق به نراق نیست و قطعا اهالی دلیجان،کاشان وحتی محلات نیز از نعمت های آن بهره مند خواهند شد.

در ادامه جلسه سایر اعضای شورا نسبت به بیان نظرات ودیدگاه های خود اقدام نمودند.

در پایان نماینده مردم محلات ودلیجان گفت:در خصوص خط انتقال آب مبلغ 4میلیارد ریال از محل ماده 180 اختصاص یافت وما بقی بودجه مورد نیاز هم از محل تنش وزاتخانه وبا پیگیری های صورت پذیرفته تامین گردید وان شااله در خصوص ادامه پروژه نیز از در سال 94 از محل ماده 180 کشوری نیز تامین اعتبار گردد.

ایشان در خصوص جاده نراق-دلیجان نیز گفت:تقریبا ساب بیس طول مسیری که قول داده شده تکمیل شده است و بخشی از مسیر نیز در حال تکمیل بیس است وامیدواریم زودتر این بخش از جاده به بهره برداری برسد.وی در این خصوص گفت:جهت جاده مبلغ 11 میلیارد ریال تامین اعتبار وابلاغ گردیده است که از این مبلغ 6 میلیارد ریال از محل ماده 180 تامین گردیده است.

ایشان در پایان از زحمات اعضای محترم شورای شهر نراق وهمچنین شهردار محترم نراق تقدیر وتشکر کرد.

  • روابط عمومی

شورای شهر

نراق