وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

توهین وتعرض به رییس جمهور،تعرض به همه ملت است

روابط عمومی | شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

نماینده مردم محلات ودلیجان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی شهرستان محلات گفت:این دیپلماسی اقتدار است که میتواند حقوق حقه ملت ایران تامین کند.

به گزارش مجلس نیوز،دکتر سلیمی در این مراسم که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد گفت:حقیقتا نیروی انتظامی در کشور ما منشا برکات بسیاری بوده است وبخشی از امنیت واقتدار امروز کشور مامرهون مجموعه نیروی انتظامی است.وی گفت:انسجام ملی، هوشیاری وبیداری ملت، توانایی وکارآرایی نیروهای نظامی وانتظامی و رهبری حکیمانه و هدایت های رهبر معظم انقلاب که در لحظه های حساس ،کشور ما را از گرداب خطرات نجات می دهد،از مولفه های امروزی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

علیرضا سلیمی گفت:امروز به برکت همین مولفه های قدرت است که ما توانایی فوق العاده ای را چه در سطح منطقه وچه در سطح بین المللی کسب کرده ایم.وی گفت: اگر آل سعود که دست نشانده وفرمانبر مطلق آمریکای جنایتکار وخونخواراست امروز جنایت می کند وبا نهیب رهبر ما سرجای خود می نشیند نشان از همین سطح اقتدار است.

ایشان اضافه کرد:ساده انگاری است که تصور کنیم همواره با دیپلماسی لبخند بتوانیم حقوق حقه ملت را از ظالمان بین الملل وباطلان بین المللی اخذ کنیم.تجربه به ما ثابت کرده است هرکجا یک قدم عقب نشسته ایم دشمنان ما ده قدم جلو آمده اند.

وی با اشاره به حادثه منا گفت:در طی ده روز گذشته کدام دیپلماسی توانست حقوق ما را استیفا کند؟ دیپلماسی اقتدار است که می تواند حقوق ملی ما را تامین کند.

وی گفت:در این روزها دیدیم وزیرخارجه کشور عربستان به ریاست محترم جمهوری ما توهین کرد وما به آنها میگوییم سر جای خود بنشینند،رئیس جمهور ما به عنوان دومین شخص کشور ما قطعا مورد حمایت همه خواهد بود و تعرض به رئیس جمهور ،تعرض به همه ملت است.

حجت الاسلام سلیمی اضافه کرد:ایشان رئیس جمهور همه ملت است وبعضی افراد میخواستند به طرقی از ایشان دفاع کنند که نتوانستند و این نهیب اخیر مقام معظم رهبری به آل سعود بود که در دفاع از ملت و ریاست محترم جمهور موثر واقع شد.

وی در پایان با تشکر از نیروهای نظامی وانتظامی شهرستان محلات گفت:امروز سطح امنیت در شهرستان در سطح قابل قبولی است که مرهون تلاش این عزیزان است.

لازم بذکر است فرماندهی انتظامی شهرستان محلات برای چهارمین بار متوالی مقام نخست را در بین شهرستان های استان مرکزی کسب نموده است.

  • روابط عمومی

دیپلماسی