وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پژوهشگاه ملی گل و گیاهان زینتی محلات می‌تواند نقش بسزایی در تولید دانش بنیان و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان بازی کند.

به گزارش دیارآفتاب به نقل از صبح محلات، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه گل های داوودی محلات گفت: تکمیل پژوهشگاه ملی گل و گیاهان زینتی محلات نیازمند تصویب و ابلاغ چارت سازمانی و ردیف بودجه ملی برای جذب نیرو‌های توانمند و مستعد است.

 وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلاتی در مدیریت اقتصاد کشور گفت: در اقتصاد مقاومتی رکن اصلی اقتصاد دانش بنیان است و در زمینه گل و گیاه این پژوهشگاه می‌تواند نقش مهم و بسزایی را در تولید دانش بنیان ایفا کند.

 سلیمی ادامه داد: پژوهشگاه ملی گل و گیاه محلات نیازمند هزینه کرد از طرف دولت برا رسیدن به رشد و تعالی است و اگر در مباحث علمی هزینه نکنیم برداشتی هم حاصل نخواهد شد.

 وی محلات و دلیجان را نمونه های بارزی از اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی دانشت و گفت: دولت‌ها از ابتدا در این شهرستان‌ها سرمایه گذاری نکرده اند و مردم خود وارد عمل شده‌اند و لذا محلات و دلیجان الگوهای بارزی از اقتصاد خصوصی هستند و برای نجات واقعی اتصاد کشور نیازمند واگذاری واقعی هستیم.

 نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه حدود ۸۰ درصد اقتصاد کشور را اقتصاد دولتی دانست و گفت: در صورت کمک و پشتیبانی دولت از بخش خصوصی در شهرستان‌های محلات و دلیجان، این شهرستان‌ها الگوهای خوبی برای ترویج اقتصاد خصوصی در کشور خواهند بود.

 

  • روابط عمومی

گل وگیاه