وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

بازدید از شرکت دانش بنیان رویال نهال

روابط عمومی | شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ق.ظ

حجت الاسلام سلیمی صبح روز جمعه از شرکت دانش بنیان رویال نهال محلات بازیدید کرد.

در این بازدید مدیر شرکت رویال نهال گفت: این شرکت دانش بنیان در حال حاضر 16 نفر اشتغال زایی مستقیم دارد که در صورت حمایت مسئولان این تعداد افزایش خواهد یافت. وی با اشاره به این مطلب که فعالیت اصلی این شرکت گفت در حال حاضر تعداد زیادی از ارقام گیاهان در این مرکز به روش کشت بافت تکثیر می شود و ویژگی محصولات تولیدی این شرکت قیمت پایین آن به نسبت مشابه وارداتی آن است.

بیرامی گفت:تقریبا قیمت محصولات تکثیر شده در این شرکت نصف مشابه خارجی است ودر صورت رفع مشکل کمبود فضای گلخانه ای این موسسه وحمایت مسئولین ،کشاورزان وگلکاران این مرکز می تواند تمامی نیاز شهرستان وحتی استان های هم جوار را تامین نماید.

در پایان این دیدار دکتر سلیمی ضمن تقدیر وتشکر از فعالیت این موسسه در خصوص پیگیری مشکلات این شرکت دانش بنیان نزد مسئولین قول مساعد داد.


در ادامه نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس در مراسم نصب گلدسته امامزاده گان روستای سینقان شرکت نموده وپس از آن در نماز جمعه شهر نراق حضور یافت.

  • روابط عمومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی