وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

تامین زمین معوض جهت تعریض بلوار آیت اله غفاری

روابط عمومی | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ب.ظ

عصر روز گذشته نماینده مردم محلات ودلیجان به همراه شهردار وریاست شورای شهر محلات با مهندس پژمان،معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین ومسکن کل کشور دیدار گفتگو کردند.

نماینده مردم محلات ودلیجان در این خصوص به مجلس نیوز گفت:در این دیدار مشکلات حوزه شهرستان محلات ودلیجان در چندین بخش مطرح و پس از بحث و بررسی دستورات لازم توسط معاونت محترم وزیر صادر شد.

وی گفت:در خصوص تعریض بلوار آیت اله غفاری شهر محلات با توجه مشکلات موجود دستور اعطای زمین معوض توسط ایشان صادر شد.

دکترسلیمی در خصوص مشکلات درمانگاه تامین اجتماعی شهر دلیجان جهت توسعه گفت:در خصوص واگذاری زمین جنب درمانگاه که در مالکیت کتابخانه است هم با دستور معاونت محترم وزیر مقرر شد با رضایت مدیریت کتابخانه ها زمین دیگری واگذار شود تا این زمین جهت توسعه درمانگاه در اختیار تامین اجتماعی شهر دلیجان قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات شهرک صنوف مزاحم گفت:درخواستی در خصوص واگذاری 50 هکتاری فاز دوم شهرک محلات مطرح که دستور مساعد در این خصوص توسط مهندس پژمان صادر شد ومقرر شد نسبت به واگذاری فاز دوم تسریع گردد.

حجت الاسلام سلیمی در پایان گفت: در خصوص سرچشمه محلات نیز مقرر گردید مابقی زمین های دارای کاربری فضای سبز محدوده سرچشمه که در مالکیت دولت می باشد نیز در اختیار شهرداری محلات قرار گیرد تا به عنوان سرمایه گذار اصلی نسبت به توسعه این منطقه اقدام نماید.


  • روابط عمومی

دلیجان

دیدار با وزرا

محلات