وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی


✴️ بنده از ابتدا با دوشنبه بازار مخالف بودم و جمعه بازار را مناسبتر میدانستم.

✅ در این دیدار ابتدا حجت الاسلام سلیمی در دیدار با آقای ملکی ریاست اداره صنعت،معدن وتجارت محلات گفت: یکی از اساسی ترین مشکلات شهر محلات بحث بازار روز آن بود که بنده از ابتدا با جمعه بازار موافق بودم و متاسفانه دوشنبه بازار لطماتی را در شهرستان ایجاد کرد که خوشبختانه از ابتدای امسال با تغییر روز آن به جمعه ها شرایط بهتری فراهم شد.
سلیمی با انتقاد از محل این بازار گفت: قرار گرفتن این بازار در کنار قبور اموات اصلا مناسب نیست و از شما می خواهم هرچه سریعتر زمین مناسبی را در این خصوص از شهرداری وشورای محترم درخواست کنید تا محل بازار روز نیز سامان یابد.
نماینده مردم گفت: متاسفانه در شهر محلات گرانی هم از اطراف بیشتر است که این موضوع همت شما عزیزان را می طلبد.

✴️ عدم پیگیری احداث حوضچه های لاستیکی در بالادست باغات لطمات فراوانی وارد کرد.

✅ در ادامه نماینده مردم شریف محلات ودلیجان در دیدار با آقای محمودی ریاست جدید جهاد کشاورزی گفت: در سال های گذشته مطالعات خوبی در خصوص ایجاد حوضچه های لاستیکی در بالادست باغات شهر محلات انجام شد وبا حضور مسئولین کلنگ آن هم زده شد وچندصد میلیون تومان هم به آن اختصاص داده شد ولی متاسفانه اقدامی هم در این خصوص و حفظ باغات نشد و واقعا اینجانب نمیدانم که بر سر این پول هم چه آمد؟!
حجت الاسلام سلیمی گفت: شاسته است در خصوص ساماندهی فاز اول دهکده گل وپیگیری فاز دوم آن هم اقدامات جدی صورت پذیرد تا باعث رونق هرچه بیشتر این صنعت شود.
ایشان با انتقاد از عدم مدیریت آب ورودی به حوضچه های لاستیکی این دهکده از مدیریت جهاد کشاورزی خواست که هرچه سریعتر موانع ورود وهدایت آب به حوضچه ها برطرف شود.

✴️ کلنگ ساخت شهرک ماهیان زینتی بی دسته بود!

✅ حجت الاسلام سلیمی در ادامه ودر خصوص عدم پیشرفت در کار ساخت شهرک ماهیان زینتی گفت: متاسفانه کلنگ این شهرک بدون هیچ پشتوانه مالی به زمین زده شد وبه اذعان مسئولین جهاد کشاورزی، قول اختصاص مبلغ 4 میلیارد ریال نیز محقق نشد.
وی گفت در این خصوص باید پیگیری های خوبی صورت پذیرد و بنده نیز آماده هرگونه همکاری در این خصوص هستم.

در پایان نماینده مردم با تبریک انتصاب روسای جدید جهاد کشاورزی و صنعت، آمادگی همه جانبه خود را برای همکاری با ایشان اعلام نمود.

  • روابط عمومی

گل وگیاه