وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

در صورتی به سعادت و پیشرفت واقعی می رسیم که جامعه ما قرآنی شود.

روابط عمومی | چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ



✅ علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: در صورتی به سعادت و پیشرفت واقعی می رسیم که جامعه ما قرآنی شود و اداره کشور و قوانین و مراودات مردم وهمه تعاملات و بازار و تجارت ما همه براساس قرآن کریم و آموزه های گرانسنگ آن باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس باید تلاش کنیم فرهنگ قرآنی را نهادینه کنیم لذا یکی از نتایج مسابقات، معنوی شدن فضای کشور و جذب دل ها به سوی چشمه جوشان قرآن است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در فضای تاریک جهان امروز آنچه که ما انسان ها را با فضای معنوی پیوند می زند، همین برگشت به قرآن کریم است.
سلیمی با تاکید براین نکته که ما باید از چشمه جوشان قرآن سیراب شویم و دوباره به این کتاب الهی بازگردیم، اظهارداشت: جامعه نیازمند استفاده از معارف قرآن است و باید جوان ها را با قرآن آشنا کنیم که نقش عمده مسابقات نیز در همین راستاست.

وی افزود: مسابقات بین المللی قرآن کریم نیروهایی را تربیت می کند و دل های آماده را جذب می کند و مسیری است برای کسانی که با فطرت پاک خودشان به سوی این اقیانوس عظیم حرکت می کنند.

  • روابط عمومی