وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

سلیمی ، قاضی پور و محجوب نمایندگان محلات،‌ارومیه و تهران به وزیر کار درباره احقاق حقوق از دست رفته کارمندانی که با بازنشستگی پیش از موعد علیرغم پرداخت مابه تفاوت توسط سازمان مربوطه، حقوق آن‌ها اخیرا تقلیل یافته است، تذکر دادند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را در پایان جلسه علنی امروز (سه شنبه، 6 مرداد) قرائت کرد که به شرح زیر است:

رحمت الله نوروزی، نماینده علی آباد کتول به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توضیح علت تعلل در عملیات اجرایی تقاطع مزرعه کتول و احداث کمربندی تذکر داد.

نیاز آذری، نماینده بابل به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در رسیدگی به وضعیت نابسامان لاین بابل کنار و همچنین به وزیر آموزش و پرورش درباره تسریع پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تذکر داد.

علیپور خنکداری، نماینده قائم شهر به وزیر کشور در خصوص توضیح علت عزل مدیر عامل همیاری شهرداری استان مازندران و همچنین به وزیر کشاورزی به علت بی‌توجهی اداره کل منابع طبیعی و آب خیزداری به مشکلات کشاورزان تذکر داد.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد در خصوص لزوم نظارت بهتر بر کیفیت و قیمت گذاری فیلم‌ها، پویانمایی‌ها و بازی‌های تولیدی در شرکت‌های مربوطه تذکر داد.

سید باقر حسینی نماینده زابل و زهک به وزیر نیرو در خصوص توضیح علت ضعف مدیریت در حوزه آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.

جباری، نماینده بندر گنبد، بستک و پارسیان به وزیر کشور در خصوص توضیح علت عدم اجرای قانون راجع به تبدیل روستاهای بالای 3 هزار و 500 نفر به شهر و به وزیر راه و شهرسازی توضیح علت عدم برگشت منابع حاصل از فروش زمین در روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به خود روستاییان تذکر داد.

موسوی نماینده اهواز، باوی و کارون به وزیر نیرو در خصوص توضیح علت بی‌توجهی شرکت آبفای اهواز به وضعیت نابسامان فاضلاب در شهرستان های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی تذکر داد.

آریایی نژاد نماینده ملایر به وزیر کشاورزی در خصوص توضیح علت تاخیر در پرداخت وجه حاصل از فروش گندم به کشاورزان تذکر داد.

پشنگ نماینده خاش به وزیر جهاد و کشاورزی در خصوص تسریع در مبارزه با آفات خصوصا نوعی سوسک در منطقه دهستان تذکر داد.

آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب به وزرای جهاد کشاورزی و کشور در خصوص تسریع در پرداخت خسارت ناشی از سرمازدگی سال در گذشته شهرستان‌های اراک، کمیجان و خنداب و به وزیر کشور در تسریع در تعیین تکلیف استخدام دهیاران در وزارت کشور و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان سال 92 تذکر داد.

سبحانی‌فر نماینده سبزوار به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت لغو پروازهای فرودگاه بین المللی سبزوار و تسریع در برقراری پروازهای تذکر داد.

تعدادی از نمایندگان نبویان، رسایی، سلیمانی، آقاتهرانی، امیرآبادی، توکلی، قادری،‌ موسی احمدی، محمد صادقی، بیاتیان، جوکار، آشتیانی عراقی، مرندی، مقتدایی، نادران، فولادگر، خسروی و حاجی دلیگانی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس پیگیری‌های صورت گرفته شورای عالی امنیت ملی هیچ مصوبه‌ای مبنی بر محکومیت رسانه‌ها و تمجید موضوع موافقتنامه نداشته است، وزارت ارشاد باید به مصوبه شورای عالی امنیت ملی عمل کرده و آن را منتشر کند.

نعمت الله منوچهری نماینده پاوه به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از فعالیت فرمانداران، بخشداران و مسئولان پروازی که عدم سکونت آنها در حوزه استحفاظی مشکلاتی را فراهم آورده و توهین آشکار به شخصیت مردم منطقه است. 

چاردولی نماینده ملایر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توجه ویژه به افراد بازنشسته به ویژه بازنشستگان مورخ اول مهر سال جاری که متاسفانه شامل افزایش فوق العاده شغل و رتبه بندی نمی شوند، تذکر داد.

ناصری و حسینی نمایندگان بابل و قائم شهر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اقدام لازم و عاجل در بررسی وضعیت مرغ حوزه انتخابیه تذکر دادند.

قادری نماینده شیراز به وزیر جهاد کشاورزی درباره تسریع در پرداخت قیمت گندم های خریداری شده از کشاورزان فارس و به وزیر بهداشت در خصوص اقدام جدی برای برخورد با ناقلان بیماری سالک در سطح شهرستان به خصوص بخش های جنوبی شهر شیراز تذکر داد.

سلطانی صبور نماینده رزن به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تعویق وام های کشاورزی استان همدان و شهرستان رزن به دلیل سرمازدگی تذکر داد.

سلیمی ، قاضی پور و محجوب نمایندگان محلات،‌ارومیه و تهران به وزیر کار درباره احقاق حقوق از دست رفته کارمندانی که با بازنشستگی پیش از موعد علیرغم پرداخت مابه تفاوت توسط سازمان مربوطه، حقوق آن‌ها اخیرا تقلیل یافته است، تذکر دادند.


  • روابط عمومی

تذکر کتبی