وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بازدید استاندار مرکزی از شهرستان محلات ودلیجان

روابط عمومی | شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ق.ظ

استاندارمرکزی در روز سه شنبه از شهرستان های محلات ودلیجان بازدید کرد. حجت الاسلام سلیمی در این خصوص به مجلس نیوز گفت:در شهرستان محلات جلسات ودیدار های مختلفی درخصوص آبگرم،دهکده گل وگیاه، پژوهشکده گل وگیاه ومعدنکاران برگزار شد. وی با اشاره به مذاکرات خوب صورت پذیرفته در خصوص شهرک ماهیان زینتی با اشتغال زایی 200 نفره در شهرستان محلات گفت: در این خصوص وجهت راه اندازی این شهرک مقرر شد مبلغ 6 میلیارد ریال از طرف شیلات ایران و 4 میلیارد ریال از محل ماده 180 نمایندگان اختصاص یابد.

وی در خصوص دهکده گل وگیاه گفت: با توجه به اینکه فاز اول زمین های واگذاری به اتمام رسیده است با درخواست های صورت پذیرفته مقرر شد فاز دوم توسعه به میزان 100 هکتار پیگیری گردد. وی همچنین در خصوص معادن گفت:تاکیدات ویژه ای از طرف استاندار محترم در خصوص حفظ محیط زیست در فعالیت های معادن صورت پذیرفت.

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش شهرستان دلیجان هم در خصوص جاده نراق به دلیجان مقرر گردید مبلغ 10 میلیارد ریال از سوی دولت و مبلغ 10 میلیارد ریال از محل ماده 180 نمایندگان اختصاص یابد.

وی همچین گفت: در جلسه بسیار خوبی با صنعتگران دلیجان وبا توجه به حضور مدیران کل استان، رفع مشکلات آب، برق وگاز شهرک های صنعتی پیگیری شد.

  • روابط عمومی

دیدار وجلسه پرسش و پاسخ با دانش آموزان

روابط عمومی | شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

عصر روز پنجشنبه تعدادی از دانش آموزان شهرستان محلات با نماینده مدم شریف محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار گردید حجت الاسلام سلیمی طی سخنانی در خصوص وضعیت کنونی کشور وشهرستان از این دانش آموزن خواستند تا در خصوص مباحث مشاوره ای وی را یاری نمایند.

  • روابط عمومی

جلسه پرسش وپاسخ ودیدار صمیمی با جوانان محلاتی

روابط عمومی | پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ب.ظ

تعدادی از جوانان،دانشجویان وفعالین فرهنگی واجتماعی شهر محلات عصر روز گذشته با حجت الاسلام علیرضا سلیمی دیدار وگفتگو کردند. در این دیدار که در فضایی صمیمی وبه صورت گفتگو وجلسه پرسش وپاسخ برگزار گردید در ابتدا نماینده مردم محلات ودلیجان نسبت به بیان نکاتی در خصوص وضعیت کنونی کشور وبیان اخباری مهم در این زمینه اقدام نمودند.وی سپس در خصوص وضعیت شهرستان،فعالیت هاو... نکاتی را ارائه نمودند ودر پایان جلسه تعدادی از جوانان به صورت صمیمی ودر فضایی پرشور نسبت به بیان دغدغه ها وسوالات خود اقدام نمودند.

  • روابط عمومی

جلسه کمسیون آموزش با وزرای آموز عالی وبهداشت

روابط عمومی | چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ق.ظ

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه کمسیون آموزش عالی با وزرای علوم،بهداشت ودرمان،مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها وریاست دانشگاه آزاد اسلامی شرکت نمود. در این دیدار که به منظور بیان دیدگاه ها در خصوص روند وضعیت آموزش عالی کشور برگزار شد،نمایندگان نسبت به بیان نظرات خود در خصوص روندآموزش عالی کشور ودغدغه های خود در خصوص افت علمی کشور اقدام نمودند.همچنین در این جلسه در خصوص نقش آمایش سرزمینی در توسعه آموزش عالی بحث وتبادل نظر گردید.

  • روابط عمومی

کمک ده میلیاردی ریاست بنیاد شهید به محلات ودلیجان

روابط عمومی | چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ق.ظ

نماینده مردم محلات ودلیجان با حجت الاسلام شهیدی،ریاست بنیاد شهید کشور دیدار وگفتگو کزد.علیرضا سلیمی در این خصوص گفت: با دستور ایشان مبلغ ده میلیارد ریال جهت ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان محلات ودلیجان اختصاص یافت. وی در توضیح ساماندهی گفت: این مبلغ صرفا جهت ساماندهی گلزارهای شهدای محلات،دلیجان وروستاهای این دوشهرستان است و هیچ ارتباط با طرح یکسان سازی قبلی ندارد.

  • روابط عمومی

سهم محلات از معدن دولستان 100 درصد شده است

روابط عمومی | چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

حجت الاسلام سلیمی در گفتگو با مجلس نیوز گفت:عصر امروز به همراه تعدادی از مسئولین مربوطه با جناب آقای یزدانجو،مدیریت محترم مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور دیدار خواهیم نمود.وی گفت: دلیل اصلی این دیدار تعیین تکلیف سهم محلات از معادن حاجی آباد است که با توجه به تغییر مدیریت کمیته امداد سعی در تثبیت این سهم داریم که متاسفانه در قبل به صورت شایسته ای به محلات پرداخت نگردیده است.

دکتر سلیمی همچنین افزود:خوشبختانه با پیگیری های صورت پذیرفته  معدن دولستان که به صورت پنجاه،پنجاه بین محلات وموسسه خاتم اراک قرار داشت به صورت 100 درصد به محلات اختصاص یافت و جهت کمک به نیازمندان شهرستان محلات در اختیار موسسه غدیر محلات قرار گرفت.

  • روابط عمومی

دیدار با وزیر نیرو در خصوص حوزه انتخابیه

روابط عمومی | چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ق.ظ

حجت الاسلام سلیمی عصر دیروزبا وزیر نیرو دیدار وگفتگو کرد. وی در این خصوص به مجلس نیوز گفت: در این دیدار بحث تامین آب شرب نراق که به دلیل مشکلاتی متوقف گردیده بود مطرح و وزیر محترم دستوراتی را در خصوص این مهم صادر نمودند. وی همچنین گفت با درخواست صورت گرفته، دستور مساعد در خصوص ادامه پروژه اجرای کابل های خود نگهدارنده معابر شهر محلات و همچنین اختصاص یک دستگاه بالابر به اداره برق شهرستان محلات نیز صادر گردید. دکتر سلیمی اضافه کرد: از موارد مهم دیگر که مدتی دغدغه بود بحث تقویت خطوط برق منطقه دودهک بود به منظور تامین توان کافی جهت قطب صنعتی راونج بود که به حمدالله وزیر محترم دستوری در خصوص احداث یک پست 63 کیلووات در این منطقه صادر کردند.
وی در پایان گفت: در این دیدار موافقت اجرای روشنایی بلوار کمربندی نراق وبلوار آیت اله غفاری محلات نیز اخذ گردید.

  • روابط عمومی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان باید مذاکرات هسته ای را دقیق رصد کنند گفت: با گوشزد کردن به موقع اشتباهات تیم مذاکرات مانع تضعیف و تنها ماندن آنها می شویم.
  • روابط عمومی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه غرب بر خلاف ژست آزادی خواه اش باطن بسیار ضد علمی دارد، گفت: خفقان علمی در غرب بیداد می کند.
  • روابط عمومی