وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

تذکر به وزیر در خصوص قطع و وصل مکرر آب در شهرستان محلات

روابط عمومی | چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ق.ظ

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در روز یکشنبه مورخ 18 مردادماه94 جهتپیگیری برخی مشکلات حوزه انتخابیه تذکرات کتبی را به وزیران مربوطه ارائه نمود.ایشان به وزیر نیرو در خصوص قطع و وصل مکرر آب در شهرستان محلات تذکر کتبی داد. دکتر علیرضا سلیمی خطاب به وزیر آموزش وپرورش،در خصوص سهمیه نا مناسب استخدامی در شهرستان های محلات ودلیجان تذکر کتبی دادند. وی همچنین در تذکر کتبی به رییس جمهور خواستار تسریع در پرداخت پول گندم به کشاورزان شد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

محمد دهقان عضو هیات رییسه مجلس در جلسه امروز (یکشنبه 18 مرداد ماه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی را قرائت کرد که به شرح زیر است:

تذکر نیازآذری و ناصری نمایندگان بابل به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل کمربندی جنوبی بابل.

تذکر محبی نماینده سنقر به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص توضیح در مورد علت تاخیر در پرداخت وجه خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم در شهرستان سنقر کرمانشاه

تذکر ثروتی نماینده بجنورد به رییس جمهور درخصوص تسریع در صدور دستور اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی راجع به شرکت پدیده شاندیز و موسسه اعتباری میزان و لزوم همکاری بانک مرکزی برای حل مشکل مردم و لزوم اجرای قانون بودجه کل کشور راجع به پیش بینی اعتبار خرید گندم و محصولات کشاورزی و پرداخت اصل و سود تاخیر به کشاورزان و به وزیر کشور درخصوص بررسی اقدام غیرقانونی استاندار و روابط عمومی برای صدور اطلاعیه و اتهامات وارده به نمایندگان مجلس.

تذکر جعفری نماینده بجنورد به وزیر کشور در خصوص لزوم امدادرسانی به مناطق سیل و تگرگ‌زده استان خراسان شمالی از سوی مسوولان به ویژه ستاد بحران کشور، به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت درخصوص توضیح علت واردات بی‌رویه شکر علی‌رغم وجود میزان زیادی از این محصول در انبارهای کشور و به وزیر کشور درخصوص لزوم تسریع در حل و فصل مشکلات ایجاد شده برای صندوق میزان و پدیده شاندیز با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صدها هزار نفر از مردم در این دو موسسه

تذکر آصفری نماینده اراک و کمیجان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم پرداخت وجه خرید تضمینی گندم به تولیدکنندگان و کشاورزان.

تذکر نماینده اردبیل به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در خصوص توضیح در مورد علت تاخیر در پرداخت وجه خرید تضمینی گندم به کشاورزان کشور.

همچنین 45 نماینده مجلس در مورد تاخیر در پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان به رئیس جمهور  تذکر  دادند.

تذکر سبحانی‌فر نماینده سبزوار به وزرای دادگستری، اقتصاد و کشاورزی درخصوص تسریع در حل مشکل موسسه مالی و اعتباری میزان و به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت درخصوص توضیح علت واردات بی‌رویه شکر علی‌رغم وجود میزان زیادی از این محصول در انبارهای کشور.

تذکر حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا به رییس جمهور درخصوص عدم توجه به تخریب منابع طبیعی و زمین خواری توسط برخی از ثروتمندان و اجحاف در حق کشاورزان.

تذکرعزیزی نماینده شازند به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص تسریع در پرداخت بهای گندم به کشاورزان شهرستان شازند.

تذکر قائید رحمت نماینده درود و ازنا به وزیر کشور درخصوص پیش بینی تمهیدات لازم و مجهز نبودن مناطق محروم به ویژه استان لرستان به بالگرد جهت مهار آتش سوزی جنگل‌ها.

تذکر آقامحمدی، بیرانوند، قائد رحمت، بروجردی، توکلی و کائیدی نمایندگان استان لرستان به رییس جمهور درخصوص کم توجهی سازمان حفاظت محیط زیست در فراهم کردن امکانات اطفای حریق برای جنگل‌های بلوط لرستان.

تذکر پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ به رییس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی درخصوص صدور دستور فوری برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت فروش گندم.

تذکر سلیمی نماینده محلات و قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر نیرو در خصوص علت قطع و وصل مکرر آب در شهرستان محلات و آلوده بودن آب برخی قسمت‌ها. به وزیر آموزش و پرورش درخصوص علت عدم تعیین سهمیه مناسب جهت استخدام آموزش و پرورش در شهرستان‌های محلات و دلیجان.

تذکر حسینی صدر نماینده خوی به وزیرتعاون و کار درخصوص نابسامانی در مدیریت دخانیات و تعطیلی کارخانجات دخانیات.

تذکر بیگلری نماینده سقز به وزیر آموزش و پرورش درخصوص حل مشکل مربیان پیش دبستانی و جلوگیری از تضییع حقوق چندساله آن‌ها و به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص چرا هر ساله پول گندم کشاورزان استان کردستان با تاخیر پرداخت می‌شود؟

تذکر محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان به وزیر آموزش و پرورش درخصوص تجدید نظر در شرایط و تعداد نیروهای پیش دبستانی قابل جذب در بوکان و به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان بابت تحویل گندم در شهرستان بوکان.

تذکر قاضی پور، سلیمی و حسینی صدر نمایندگان ارومیه، محلات وخوی به رییس‌جمهور درخصوص تسریع در پرداخت پول گندم کشاورزان.

تذکر کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اقدام عاجل در مورد پرداخت بهای گندم تحویلی به کشاورزان.

تذکر جدگال نماینده چابهار به وزیر آموزش و پرورش درخصوص اختصاص سهمیه استخدامی فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش در شهرستان حوزه انتخابیه.

تذکر جوکار نماینده یزد به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اختصاص اعتبار برای به سازی و احیای قنوات در استان یزد.

تذکر منظری توکلی نماینده بافت به وزیر صنعت در خصوص چرا با وجود تذکرات مکرر شفاهی و کتبی نسبت به حل مشکل کارگران اخراج شده فولاد بافت و فعال نمودن پروژه مذکوراقدام نمی‌شود؟

تذکر فلاحی باباجان نماینده اهر و هریس به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت بهای گندم منطقه ارس باران.

تذکر رحماندوست نماینده تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص لزوم خودداری از برگزاری کنسرت داوود سرخوش افغانی برای افغانی‌های ایران به دلیل سوابق عملکرد مجری کنسرت در شبکه‌های اجتماعی و به رییس جمهور درخصوص چرا مشکلات بهداشتی و درمانی ایثارگران حل نمی‌شود و آن‌ها برای حل این مشکلات در بین دستگاه‌های اجرایی دچار سردرگمی هستند؟

تذکر رسول خضری نماینده پیرانشهر به وزیر آموزش و پرورش درخصوص تسریع در افزایش سهمیه استخدامی آموزش و پرورش در حوزه انتخابیه و رفع نیازهای اساسی کمبود نیروی انسانی و معلمان این شهرستان‌ها و به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص تسریع در پرداخت معوقات خرید تضمینی گندم کشاورزان حوزه انتخابیه.

تذکر دهدشتی نماینده آبادان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص عدم برقراری بیمه خبرنگاران و هنرمندان در سال 1394 و عدم پیگیری در جذب اعتبارات ماده 180 در خوزستان.

تذکر قادری و ذوالانوار نمایندگان شیراز به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص تسریع در واگذاری آی تی آی به سهامداران با اخذ تعهد نسبت به انجام تعهدات انجام شده توسط هیات اجرایی و حق و حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته.

تذکر جعفری بنه خلخال نماینده خلخال و موید حسینی صدر نماینده خوی به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص تسریع در پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان اردبیل

تذکر محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز تذکر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص پرداخت بهای گندم خریداری شده به کشاورزان الیگودرز.

  • روابط عمومی

تذکر کتبی