وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

عربستان لیاقت مدیریت حرمین شریفین را ندارد

روابط عمومی | شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان این که رژیم آل سعود باید در مقابل تاریخ پاسخگو باشد، گفت: مدیریت مکان های مقدس جهان اسلام به رژیم آل سعود که جء خون خواری و آدم کشی هنر دیگری ندارد خلاف مصالح مسلمین است و آل سعود لیاقت مدیریت حرمین شریفین را ندارد.


حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: امروز در جهان اسلام به همگان ثابت شده است که آل سعود لیاقت مدیریت حرمین شریف را ندارد.

 

کشورهای اسلامی باید اداره حرمین شریفین را در اختیار بگیرند

عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی با بیان این که کشورهای اسلامی باید اداره حرمین شریفین را در اختیار بگیرند، خاطر نشان کرد: سازمان همکاری های اسلامی با تشکیل جلسه ای فوق العاده در خصوص مدیریت حرمین شریف برگزار کنند و با جدیت در این خصوص تصمیم بگیرند.

 

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با گذشت زمان بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی سران سعودی بیشتر آشکار می‌شود و حادثه روز گذشته هرگز از خاطر امت اسلامی محو نمی‌شود.

 

علمای اسلام در رابطه با حادثه منا وارد میدان شوند

حجت الاسلام سلیمی با بیان این که این حادثه بزرگ نشانگر بی کفایتی و بی تدبیری و بی مدیریتی آل سعود است، اظهار کرد: آل سعودی که به فکر جنایت در یمن و دیگر کشورهای اسلامی است نمی تواند برگزاری مراسم حج را بر عده بگیرد.

 

عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: علمای اسلام باید در رابطه با حادثه منا وارد میدان شوند و اجازه ندهند بیش از این حرمت مسلمین جهان شکسته شود.

 

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رژیم آل سعود باید در مقابل تاریخ پاسخگو باشد، گفت: مدیریت مکان های مقدس جهان اسلام به رژیم آل سعود که جز خون خواری و آدم کشی هنر دیگری ندارد خلاف مصالح مسلمین است.



  • روابط عمومی