وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

نماینده مردم محلات ودلیجان گفت:ارائه ۹ نکته الزامی در اجرای برجام توسط رهبر معظم انقلاب به برجام بیانگر این موضوع است که برجام دارای نقاط ضعف و ابهامات فراوانی است که باید در ادامه توجه بیشتری را نسبت به اجرای آن داشته باشیم.

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب با اشاره به نامه مهم رهبر معظم انقلاب درباره اجرای برجام گفت: نامه مهم رهبر معظم انقلاب نشان داد که انسجام ملی که رهبر معظم انقلاب پیوسته به دنبال آن هستند مسئله مهم و ضروری است.

 سلیمی با بیان اینکه برجام دارای نقاط ضعف و ابهام فراوانی است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت و تیز بینی و دقت نظری که نسبت به برجام داشتند این نامه را به رئیس جمهو ابلاغ کردند تا مسئولین در ادامه با دقت ویژه ای در اجرای برجام ورود پیدا کنند تا مبدا آسیبی متوجه کشور نشود.

 وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال سو استفاده است ادامه داد: دشمن از اجرای برجام به دنبال پیاده کردن طرح های خودش است و باید در اجرای برجام به گونه ای اقدام کنیم تا جلو سوء استفاده های احتمالی دشمنان گرفته شود.

 نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوش خیالی در مقابل دشمنی حیله گری چون امریکا به کشور آسیب خواهد زد و کشور را با چالش های جدی مواجه خواهد کرد.

 سلیمی ادامه داد: این نامه نشان داد که موشکافی دقیقی که توسط مجلس و شورای امنیت ملی در خصوص برجام انجام شد لازم و ضروری بوده است.

 نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: اضافه شدن ۹ نکته توسط رهبر معظم انقلاب به برجام بیانگر این موضوع است که برجام دارای نقاط ضعف و ابهامات فراوانی است که باید در ادامه توجه بیشتری را نسبت به اجرای آن داشته باشیم.

 وی به اهمیت این پرونده تاکید کرد و گفت: این پرونده، پرونده ملی است که منافع ملی را به همراه دارد و نباید به این پرونده به صورت جناحی و حزبی نگاه شود که در این صورت آسیب های فروانی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی افراد با دید انتخاباتی به این پرونده ورود پیدا کردند خاطرنشان کرد: این افراد باید نظر خود را اصلاح کنند، برجام یک مسئله ملی است به طوری که منافع ملی تا سال ها در گرو اجرای صحیح برجام خواهد بود.

  • روابط عمومی

برجام