وبلاگ اطلاع رسانی حجت الاسلام علیرضا سلیمی

طبقه بندی موضوعی

تاکید بر وحدت ملی با توجه به الزامات نامه رهبری

روابط عمومی | چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ
  نماینده مردم محلات ودلیجان با تاکید بر حفظ وحدت ملی و رصد اجرای الزامات، گفت: با توجه به نامه مهم رهبری لازم است که در حفظ وحدت ملی و با صدای واحدی گام برداشته شود.

- وزیر محترم کشور؛ایجاد بخشداری در نراق ونیم ور خواست ما ومردم است.
- از وزیر راه میخواهم در چهاربانده کردن محور دلیجان-نراق تسریع نماید.
- سه ماه از سیل محلات می‌گذرد اما اقدام لازم توسط مدیریت بحران برای پرداخت خسارت انجام نشده است.
- دخالت برخی لایحه‌های میانی دولت در انتخابات ، منشاء بی اعتمادی مردم را فراهم می‌کند.


به گزارش خبرنگار مجلس نیوز وبه نقل از خبرگزاری خانه ملت علیرضا سلیمی، در نشست علنی امروز12 آبان ماه مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود ضمن اشاره به مراسم 13 آبان و روز مبارزه با استکبار، گفت:‌ 13 آبان، روز یادآور پرونده قطور دخالت و ظلم آمریکا به عنوان سردمدار استکبار علیه ملت ایران است. حال اینکه چگونه می‌توان کودتای 28 مرداد، سقوط هواپیمای مسافربری، ترغیب صدام علیه ایران و حمایت از تروریست‌ها را فراموش کرد، جای سوال است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:‌13 آبان روز مرگ بر آمریکا، به معنی مرگ بر سلطه و تجاوز، وحشی‌گری و نفاق و دورویی است، حال چه ساده اندیشند کسانی که تصور می‌کنند ملت ما سیاهه نگین آمریکا را فراموش خواهند کرد و چه خوش خیال هستند افرادی که تصور می‌کنند آمریکا از خوی تجاوزگری دست برداشته است.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در این خصوص که تا آمریکا آدم نشود با او ارتباطی نخواهیم داشت، افزود: سوال این است که آیا امروز آمریکا آدم شده است و یا کنایه است از این که آیا از تعدی، غارت‌گری و کشتار دست برداشته است؟ قطعا اینگونه نیست، در حقیقت دخالت‌های آمریکا در کشورهای مختلف ناامنی و پریشانی را به ارمغان داشته است لذا نیم نگاهی به وضعیت اسف‌انگیز کشورها این مساله را نشان می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد:‌ پس از نامه‌ی تاریخی مقام معظم رهبری در مورد برجام، امید است آقایان درمقابل این نص متقن تفسیر غیر متعارف نکنند و تاویلات عجیب و غریب به مثابه بهانه‌های بنی اسراییلی نگیرند.

دکتر سلیمی با تاکید بر اینکه حفظ وحدت ملی و داشتن صدای واحد و نیز رصد اجرای الزامات مورد اشاره در این نامه مهم از اموری است که همه باید به آن ملتزم باشند، گفت:زیرا نفوذ دشمن امری موهوم و خیالی نیست، ملت و رهبری ما اجازه چنین جسارتی را نمی دهند، در عین حال باید از کید دشمن غافل نبود، چه بسا ممکن است درد سر ایجاد کند.

وی به مساله رکود و بیکاری و کاهش شاخص بورس اشاره کرد و گفت: معضلات اقتصادی نیازمند عزم ملی و هم داستان شدن همه قوا برای چاره جویی این مشکلات است و امید است تیم اقتصادی دولت با هماهنگی لازم به داد کشتی طوفان‌زاده کشور برسد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، تصریح کرد: امید است که جریان انتخابات با رعایت اصل امانت‌داری و بی‌طرفی عمل کنند؛ گرچه برخی گزارش‌های تایید نشده متاسفانه خبر از دخالت برخی لایحه‌های میانی دولت در انتخابات دارد که این مساله منشاء بی اعتمادی مردم را فراهم می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: امید است آقایان در عمل و نه در شعار، به حق‌الناس بودن رأی مردم التزام داشته باشند.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به برخی از مسائل حوزه‌ی انتخابیه‌اش اظهار کرد: سه ماه از سیل محلات می‌گذرد اما اقدام لازم توسط مدیریت بحران برای پرداخت خسارت انجام نشده است. وی به وزیر کشور گفت:ایجاد بخشداری در شهر نراق ونیم ور خواست مردم است.
ایشان در بخش دیگیری با اشاره به وضعیت راه ومعابر روستایی حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به آن ها شد واز وزیر راه خواست تا در روند چهاربانده کردن محور نراق به دلیجان تسریع نماید.
  • روابط عمومی

نطق میان دستور